Usein kysytyt kysymykset

Alla olemme yrittäneet tarjota vastauksia useimmin esitettyihin kysymyksiin. Napsauta mitä tahansa alla olevaa kysymystä nähdäksesi vastauksen.

Jäsenyyttä koskevia kysymyksiä

  • Mitä PINS e-Say pitää sisällään?

    PINS e-Say on Internetissä toimiva markkinointitutkimusraati. Vastaajilla on mahdollisuus osallistua sähköpostitse eri alojen online-kyselyihin. Kyselyiden aiheet liittyvät esimerkiksi kodinhoitotuotteisiin, elektroniikkaan ja laitteisiin, terveydenhuoltoon, urheiluun, elämäntapoihin, matkustamiseen ja moneen muuhun. Kyselyihin vastaajat saavat korvauksena käytetystä ajasta ja arvokkaista mielipiteistä PINS-pisteitä. Kyselyihin vastaaminen kestää yleensä noin 10-15 minuuttia ja korvaus määräytyy kyselyn keston mukaan.

  • Miten voin liittyä jäseneksi?

    Se on helppoa. Syötä henkilötietosi kirjautumissivulle. Lähetämme sinulle linkin, jonka kautta pääset lomakkeeseen ja voit vahvistaa jäsenyytesi. PINS e-Say on PINS-jäsenten oma paneeli. Jos haluat lisää tietoa kanta-asiakasohjelmasta, käy osoitteessa www.pins.fi

  • Maksaako PINS e-Say liittyminen mitään?

    Yhteisön jäseneksi liittyminen on ilmaista, ja voit perua jäsenyytesi milloin tahansa. Tarvitset kuitenkin sähköpostiosoitteen kyselykutsujen vastaanottamista varten ja Internet-yhteyden kyselyjen täyttämistä varten Internetissä.

  • Onko PINS e-Say liittyminen mahdollista, jos asun Suomen ulkopuolella?

    Valitettavasti tämän nettiyhteisön jäsenyys on avoin vain Suomen asukkaille.

  • Mikä on PINS-jäsennumeroni?

    Tämä on 10-numeroinen PINS-jäsennumerosi, jonka kautta PINS-tilitapahtumasi käsitellään. PINS e-Say on PINS-jäsenten oma paneeli. Jos haluat lisää tietoa kanta-asiakasohjelmasta, käy osoitteessa www.pins.fi

  • Miksi minun on annettava PINS-jäsennumeroni liittyessäni?

    Paneelin jäsenenä tulet keräämään pinssejä kun vastaat kyselyihin. Pyydämme sinua rekisteröimään PINS-jäsennumerosi liittyessäsi, jotta voimme siirtää keräämäsi pinssit PINS-tilillesi.

  • Mitä palkintoja tarjoatte?

    Jokaisesta loppuun suoritetusta kyselystä saat pinssejä, joita voit käyttää monenlaisiin eri palkintoihin PINS-verkkosivuilla.

  • Miten saan liittymisbonuksen?

    Kun olet liittynyt paneeliin, sinulla on mahdollisuus osallistua ensimmäiseen kyselyysi. Jos sinulle tarjottuun kyselyyn liittyy palkinto, niin tästä sekä kyselyn pituudesta on maininta ennen kyselyn aloittamista. Tällainen kysely tarjoaa vähintään 100 pinssiä. Mikäli kyselystä ei tarjota pinssejä, olet osallistumassa profiilikyselyyn, josta et saa palkintoa. Jos päätät tällä hetkellä olla osallistumatta ensimmäiseen kyselyysi, voit osallistua milloin tahansa vahvistussähköpostisi, kyselykutsun tai jäsenosiossa olevan ”vastaa kyselyyn”-painikkeen kautta.

Kyselyjä koskevia kysymyksiä

  • Miten kauan kyselyn täyttäminen kestää keskimäärin?

    Kysymyksien määrä vaihtelee kyselystä toiseen. Yritämme tehdä kyselyistä mahdollisimman lyhyitä, mutta samalla meidän on varmistettava, että saamme kyselyistä tarpeeksi merkityksellisiä tuloksia. Yleisesti ottaen kyselyn täyttäminen kestää noin 10-15 minuuttia.

  • Miksi kyselyjä tehdään?

    Yritykset, hallitukset, julkiset organisaatiot ja muut samankaltaiset organisaatiot ovat kiinnostuneita niiden henkilöiden näkemyksistä ja mielipiteistä, jotka käyttävät heidän tuotteitaan ja palvelujaan. Mitä paremmin he tuntevat nykyisten ja potentiaalisten asiakkaidensa, kansalaisten ja kuluttajien ajatukset, sitä helpompi heidän on parantaa ja muokata tarjoamiaan tuotteita ja palveluja.

  • Voitteko lähettää kyselyt minulle postitse tai voiko kyselyt tehdä puhelimitse?

    Valitettavasti nettikyselyt voi täyttää vain Internetissä.

  • Miten usein minua pyydetään täyttämään kyselyjä?

    Lähetämme säännöllisesti kyselykutsuja, mutta emme voi sanoa kuka jäsenistä tai milloin jäsen saa kyselykutsun, sillä kaikki kyselymme räätälöidään, ja ne perustuvat jokaisen asiakkaan hakutavoitteisiin. Profiilistasi riippuen saatamme pyytää sinua täyttämään kyselyjä noin kerran kuussa, toisinaan harvemmin, toisinaan useammin. Sen tähden pyydämme sinua päivittämään profiilisi mahdollisimman usein.
    Jotkut palomuurit saattavat estää kyselykutsujemme lähetyksen (katso kohta: Miksi en saa kyselykutsuja useammin?).

  • Tarvitsenko erityisiä ohjelmistoja tietokoneeseeni kyselyjen täyttämistä varten?

    Osa kyselyistämme vaatii Macromedia Flash Player-ohjelman. Sen lataaminen kestää noin 2-3 minuuttia. Voit ladata ohjelman tästä tai sivulta http://www.adobe.com/. Napsauta "Lataa Flash Player"-linkkiä. Vaikka Flash Playerin käyttö ei ole pakollista jokaisen kyselyn aikana, se kannattaa ladata jo etukäteen tulevia kyselyjä varten.

Tietosuojaa koskevia kysymyksiä

  • Jos liityn PINS e-Say-jäseneksi, lähetetäänkö minulle muita tuotteita ja palveluja koskevia sähköpostimainoksia?

    Ei. Emme myy tai luovuta jäsentemme yhteystietoja emmekä mainosta sivuillamme muita tuotteita tai palveluja. Emme koskaan yritä myydä sinulle tuotetta tai palvelua. Palvelujamme käyttävillä yrityksillä ei ole suoraa pääsyä yhteystietoihisi.

  • Kenen kanssa voin puhua tietosuoja-asioista?

    Löydät tietosuoja-linkkimme melkein kaikkien PINS e-Say-nettisivuston sivujen, mukaan lukien tämän sivun, alaosasta. Katso yhteystiedot tietosuojatiedoistamme.

  • Mihin henkilökohtaisia tietojani tarvitaan?

    Yleisesti ottaen, henkilökohtaisia tietoja käytetään, jotta voimme ottaa sinuun yhteyttä PINS e-Say-jäsenyydestä ja kyselyihin osallistumisesta, voidaksemme räätälöidä sinulle kyselymahdollisuuksia ja varmistaaksemme, että saat keräämäsi pinssit.